Recenze Euronova
Euronova je součástí Skupiny Bonprix, která patří pod Skupinu Otto, světovou špičku v oblasti zásilkového prodeje, a na italském trhu působí stabilně už přes 40 let. Díky důrazu, který klademe na neustálou obnovu naší nabídky a sledování aktuálního dění a trendů na trhu, jsme schopni dlouhodobě naplňovat přání našich zákazníků. Naše zkušenosti a záštita velké společnosti nám dovolují udržovat skvělý poměr mezi kvalitou a cenou, a tak je naše nabídka vždy nepřekonatelná.
www.euronova-shop.cz
Recenze obchodu Euronova
Celkem přidáno 15 recenzí.
Dominika Manová
Hodnocení: 1/10 1/10
KATASTROFA!!!
Zboží nepřeberu!!!
I kdybych na bábu v telefonu zvedala hlas, ona si nemůže dovolit dělat to samé!
Horší jak někde objednávat z Číny
Komentář: Volám na číslo co mají uvedeno na svých “dokonalých” stránkách :-D!!! Zvedla to bába, dala jsem ji č.objednávky po zeptáni sdělila i jméno na koho je objednávka s tím, že chci vědět, kde se nachází. Prý mi nemůže sdělit žádné informace! Tenhle nesmysl slyším poprvé. Nejspíš si hrají na doktory :-D!? To už ani manželovi nemůžu zjistit, kde se nachází objednávka? Takže podruhé vám říkám strčte si zboží do prdel*!! S takovou to dotáhnete zajisté daleko :-D
Přidáno 16. 12. 2022 000 08:09
Jana Nováková
Hodnocení: 1/10 1/10
-
Položku zboží ukazují na webových stránkách jako "DOSTUPNÉ" se ZELENÝM
zaškrtnutím, což budí dojem, že zboží je skladem!
Pozor!!! Termín dodání je 8-10 PRACOVNÍCH dní, tzn. min. 15 kalendářních dní.
Naštěstí jsem zboží nezaplatila předem.
Zásilku si NEVYZVEDNU.
Přidáno 7. 11. 2022 000 11:38
Marta Davidová
Hodnocení: 2/10 2/10
žádné
Nedopručuji nakupovat!!!Objednala jsem objednávku a čekala 2 tydny. Volala jsem na infolinku kde mi bylo sdeleno ze objednavka byla zrusena. Zadny email jsem nedostala. Absolutně nejhorší eshop. Zachazeni se zákazníkem otřesné.
Přidáno 9. 1. 2022 000 10:01
Michaela Čejková
Hodnocení: 2/10 2/10
Zadne
Nemám důvěru
Komentář: Mám divné tušení minulý týden jsem objednávala zboží do dnešního dne žádný email ..tak jsem musela zvednout sluchátko a volat na drahou linků tam mě teď řekly že objednávka je objednaná ale mám k nim nedůvěru..
Přidáno 29. 11. 2021 000 09:21
Novákovi
Hodnocení: 1/10 1/10
Žádné
Peníze za vratky vystavují v tomto století složenkou.
Zaměstnávají osoby, které nejsou schopné ani opakovaně pochopit psaný text.
Zbavují se zodpovědnosti za náhradu škody.
Komentář: Především - nikdy nikam nevolejte, ale pište, ať máte podloženy veškeré důkazy. Vraceli jsme nové zboží - nový zrezavělý gril. Naprosto nepochopitelně v tomto století vystavili vratku na 2 složenkách. Jedna za dopravu přišla hned. Druhá za zboží nepřišla vůbec. Pošta opakovaně uvedla, že peněžní poukázky může reklamovat jen odesílatel. Logicky také nebudou dávat info o penězích nikomu, kdo nedisponuje potvrzením. Euronova však tento problém neustále házela s každým mailem na nás, ať si my vyžádáme, kde se poukázk měsíc nachází, ať si my stěžujeme na praktiku pošty apod. Jako můj dlužník se Euronova zbavovala své zodpovědnosti za náhradu mé škody. Kauzu měli jako ukončenou tím, že to ztratila pošta. Čísla, která udali jako doklad pro info na poště nebyla dle pošty kompletní. Po měsíci dohadování a nepochopení psaného textu ze strany dámy na zákaznickém centru, až po výhrůžkách o postoupení teto firmy kontrolním úřadům, najednou Euronova obdržela vrácenou nevyzvednutou složenku a vzápětí okamžitě poslala novou.
Přidáno 5. 8. 2021 000 16:21
Ludmila Klabačková
Hodnocení: 1/10 1/10
Žádné
Komunikace víc než mizerná
Dodávka nebyla kompletní
Komentář: Objednala jsem si černou síť proti hmyzu do dveří. Přišla bílá. Místo návodu jen pár obrázků, z kterých vyplývalo, že se má nejprve vzít rolička suchého zipu a přilepit na rám. Nicméně v dodávce byla jen druhá polovina suchého zipu, bez lepicí vrstvy a bez háčků, na kterých by závěs držel. Po reklamaci mi poslali odkaz na návod na internetu - video, opět s lepicí částí suchého zipu. Žádala jsem, aby mi poslali chybějící díl, ale odvětili, že nejsou servis, díly nemají, ale mohu si vybrat, jestli to celé vrátit nebo si nechat připsat 40,- Kč jako bonus k příštímu nákupu. Příští nákup u nich? Nikdy!
Přidáno 23. 6. 2021 000 20:04
Jarmila Novotná
Hodnocení: 2/10 2/10
poštovné zdarma?????
Objednala jsem s dopravou zdarma, kde při cestě k pokladně automaticky doprava zdarma naskočila s balíkem do ruky a již nebylo nic na výběr, ani jiná platba, než dobirka, také zdarma?? A co se stalo? Euronova nedala ani vědět, že odesílá a najednou najdu oznámení od pošty ve schránce, že mám uložený balík za 807.- Kč u nich? Jsem invalidní, na vozíku, nikdy bych neobjednala, kdybych pro balik musela osobně? Volala jsem na poštu, kde mě asi 3× přepojovali, až to vzala mladá slečna a udivila se, proč to tedy je balík na poštu, když zadáno bylo do ruky? Řekla, že mi zdarma doručí balík při běžné pochůzce druhý den. V poledne zazvonil pán s balíkem a místo 807.- si naúčtoval 837.-.Ptala jsem se proč, že to měl být balík do ruky a klidně mě vhodili oznámení, že je na poště?? A doručení mělo být zdarma? Pán řekl jestli mu nedám obnos, který má doložený na dodáku, tak balík zase doveze?? Musela jsem dát 30 Kč, jinak bych nic nedostala? Jak to Euronova mohla tak zpackat a poslat na poštu, místo mně na adresu?? Když jsem k nim volala, operátorka neuznala chybu a řekla, že jsem si balík na poštu musela vybrat já_( invalidní na vozíku a výběr tam nebyl cestou do pokladny),a že s tím nesu další následky a oni udělali vše dobře. Odhlásila jsem se od nich a již nikdy nenakoupím. Takhle si některé e-shopy váží zákazníků a vymýšlí si, jen aby oni byli z obliga? Fuj, že vám není hanba!
Přidáno 21. 1. 2021 000 14:15
Pavla Kratochvílová
Hodnocení: 2/10 2/10
objednání bez problému
nesrovnalosti při rušení objednávky
Komentář: Objednávka potvrzena, s tím že zboží není na skladě, po doplnění zboží budou posílat. Z důvodu omylu na mojí straně objednávku vzápětí ruším. Následuje email ze strany euronovy, že objednávku nelze zrušit, objednávka je vyřízena. Žádná zpráva od doručovatele, že je zboží na cestě. Po 5ti dnech telefonuji, jak je toto možné. Najednou zaměstnanec kontaktuje sklad, objednávku ruší, protože žádný balík neodešel. NECHÁPU. Dobře, byly svátky, ale pokud komunikují elektronicky, tak to jistě funguje i mezi skladem a e-shopem. Během našeho telefonátu objednávku zrušila během několika vteřin.
Přidáno 28. 12. 2020 000 14:25
Belinda
Hodnocení: 4/10 4/10
Dobrá nabídka zboží
Dnes mi došlo zboží, objednala jsem si dva potahy na židle, Každý potah je ale jiný rozměr, na jedné židli nesedí. Komunikace přes telefon nefunguje.
Komentář: Telefon nikdo nebere, sliby že zavolají zpátky jsou jen sliby. Nevím, co mám dělat, když je jen část nákupu v nepořádku. Uvítala bych vstřícnost, zatím se snažím komunikovat..
Přidáno 6. 10. 2020 000 16:31
Petra Hammerlová
Hodnocení: 2/10 2/10
Hezké zboží.
Špatná komunikace po telefonu a neodečtena sleva.
Komentář: Nebyla mi odečtena sleva na kterou jsem měla nárok.Po tel hovoru na mě byla paní ještě velice nepříjemná a řekla mi že si to nemusím brát a jestli je to už všechno.
Přidáno 20. 12. 2019 000 08:25
Zuzana Štěpánová
Hodnocení: 6/10 6/10
poměrně zajímavé zboží za slušnou cenu, proti jejich nabídce nic nemám
Do balíku k objednávce mi přibalili tzv, Výherní los od České mincovní společnosti.
Po setření 3 polí jsem samozřejmě vyhrála nejvyšší možnou výhru. když jsem se na internetu podívala co je to za společnost vyskočily na mě červené hlášky o nekalém jednání této společnosti. V případě, že bych svou tzv.výhru využila, tak bych si to podle zpráv z netu asi pěkně polepila. Takže POZOR!!
Komentář: Odepsala jsem společnosti Euronova, že o podobné "dárky" nestojím a beru to jako podraz. Aby si okamžitě vymazali můj kontakt z databáze. Nejsem lína, abych raději upozornila další zákazníky, aby se nenapálili.
Přidáno 12. 4. 2019 000 14:39
vera fligrova
Hodnocení: 1/10 1/10
Zadne
Nemozna komunikace s obchodem telefonat se plati a na email odpovida asi jen automat.
Komentář: Dlouhe cekaci lhuty.muzete sledovat balik ale zapomeli poslat cislo baliku!;!!!!!
Přidáno 24. 10. 2018 000 15:05
Dana
Hodnocení: 1/10 1/10
Nakoupila a jsem zklamaná. V podmínkách mají, že do 14 dní můžete zásilku vrátit a oni vrátí peníze. Ale....
Do měsíce od zpětného obdržení balíku se teprve ozvali, do dalších 14 dní mi má přijít složenka a já musím na poštu vyzvednout peníze. Taková vymoženost jako platba převodem u nich není možná. Jsou weby, kde to jde rychle, na některých dokonce při vrácení zboží zaplatí za vás poštovné. Tady ne, jen se odvolávají na obchodní podmínky, kde ale mají uvedeno, že peníze vracejí obvykle do 1-2 týdnů od obdržení zásilky zpět.
Přidáno 19. 4. 2017 000 13:39
Vinkler
Hodnocení: 1/10 1/10
žádné
dodací lhůta více než jeden měsíc
špatná komunikace
nejsou schopni se zákazníkovi ani omluvit
Komentář: Zboží jsme objednali 14. 12. 2016, počátkem ledna urgovali a žádali o termín doručení, dnes po písemné urgenci přišla odpověď že možná zboží obdržíme do osmi pracovních dnů. Tedy více než po měsíci. Samozřejmě bez omluvy. Nejhorší E-shop s příponou "CZ".
Přidáno 12. 1. 2017 000 19:09
Kristýna Snopková
Hodnocení: 2/10 2/10
- cena
- občasné slevové akce
- nepřišlo potvrzení o doručení objednávky
- nepřehlednost e-shopu
- arogantní jednání zaměstnankyně na infolince
- neochota
- špatná domluva
Komentář: Objednávka byla odeslána 20.2.2016 přes e-shop, potvrzení o přijetí nepřišlo. Takže 23.2.2016 jsem zavolala na infolinku obchodu. Zaměstnankyně byla arogantní, nepříjemná a neměla snahu cokoliv řešit. Ve finále mi oznámila, že tam žádnou objednávku nemá. Tím náš rozhovor skončil. K mému překvapení 29.2.2016 mi byla doručena sms od České pošty, že zásilka byla převzata k expedici 24.2.2016 a doručena bude 1.3.2016, tak se i stalo. Proto se ptám, kde se stala chyba?! Nebo už neplatí staré dobré: ,,Náš zákazník, náš pán?" Každá společnost má svůj etický kodex nebo ne?
Přidáno 1. 3. 2016 000 15:47